
Virtual Tours die vastgoed laten spreken
Deze app heb ik zelf ontworpen en uitgewerkt als eindopdracht in Figma. Alles draait rond een streetwearmerk met stijl en community — bold, clean en mobiel gericht.
Ik wou een creatieve en visueel sterke app ontwerpen die laat zien hoe ik werk rond UX, beeld en branding. De HYPD app is opgebouwd rond een jong publiek dat op zoek is naar stijl, identiteit en een merk dat spreekt via visuals.
De focus ligt op eenvoud, visuele hiërarchie en een sterke presentatie van kleding. De flow is intuïtief, met aandacht voor navigatie, swipegedrag en een heldere structuur. Het ontwerp is volledig mobile-first opgebouwd.
Ik gebruikte dit project om mijn skills in Figma, layout en componenten te tonen. Alles is zelf ontworpen: van de gridstructuur en lettertypes tot de branding en content in de app.
- Volledig opgebouwd in Figma
- Gericht op fashion & lifestyle
- Sterke focus op mobile UI
- Bold visuals, helder ontwerp